Hey ! Welcome to BSBG World

Friday, December 3, 2010

Bilik Aku Bukan Bilik Kau

Gua malas nak bebel panjang2 ! yok usha bilik gua ! Tapi bilik gua tak secantek bilik lu org la okey ! jgn la maki bilik gua pulak ! gua gentel syg gile bilik gua nie ! Bilik nie tempat gua sedey, melalak kuat2, maki2 org, tido, online, n bla bla bla ! agknye bilik nie jadi x tempat gua n suami gua tut x ? ! ! hahahahk !

*Lu nampak tak ade fon kat gambar tu ? tu fon gua.. bukan hebat macam fon lu org pon.. Aku benci jam tu ! suke memekak pagi2 ! shit !

* hahahahahak ! ketawa la ramai2 !( x tau nak bebel ape ) .. tapi langsir bilik gua pendek gile ! 

* Nie tempat gua tido n nisa tido.. lu org rase gua tido belah mane ? teke cepat ! lambat ! gua tido yang belah dinding tu, supaya mase tido gua tak jatuh lantai ! hahahak !

* Lu nampak x ade gambar kat atas dinding katil tu ? bapak gua yang letak, tpi gua tak nak pon ! hodo je ! hahahak ! terpakse !

* Almari tu almari baju nisa ! same dengan almari gua ! tapi tempat almari gua len la ! hahahak ! 

* Tuala mandi tu gua punye sial ! hahahak ! poyo la ! taik lembu !

* Lu nampak x almari buku ? yang xde buku gua pnye tempat n lagi 1 nisa pnye.. mane buku gua ? gua f5 taon depan, so x dapat buku teks lagi ! lu jangan pk gua nie sengal ! adoi !

* Bantal guling tu, gua paling syg ! kalau mase gua tido xde, gua akan carik sampai jumpe ! bantal busuk ke ?

* Bilik gua sempit ! so tak muat untuk main congkak !

* Jam nie mak gua yang beli ! comel kan ! tu la pasal gua syg ! untuk bukti kan syg aku kat jam nie, nie la hasil nye :

* Gua xde keje ! gmbar nie gua letak kat profile blog gua kan ! huhu !

* Lampu nie bapak gua dapat mase hari guru ! sebagai tande hormat kat dia gua rembat je ! ! gua suke ! sebab cantek !

* Bersih x tandas gua ! siap ade mop lagi, supaya senang gua nak mop bilik ! rajen nye ! 

* Berus gigi gua yang warne pink ! lu org ade ke ? hahahahak !

Okey ! tu je yang gua nak suruh lu org usha ! bilik gua dow ! lu org ade bilik x ? lu org syg bilik x ? 

p/s : Ini ialah hasil selepas aku mengemas bilik.. gile babing punye penat ! ! tandas sekali aku sental ! ! erggh !

50 comments:

adrinaqamarina said...

haha. rina baru nak mengemas jap ag, dengan toilet. grr.

eh sape nisa? haha

Nieza Micha said...

wah... kemas jek bilik kau... tak macam bilik aku... tonggang langgang..XD

Fakhrur Razi berkata said...

hahahahah
berapa nk jual bilik ni?
mcm tgh survey rumah XD

hebat kot boleh letak bilik kt blog =.="
ak mmg xboleh
bilik ak cantik sgt xD

ps: oh kau pgg jam ke?
slama ni ak igtkan kau tgh tayang pinggan baru ke hape lol

syeraRAWRR said...

gua suke lepak dalam bilik luu. hahaha

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

adrinaqamarina :
nisa tu adek sy !
sy x suke pnggl adek sbb geli !
hahahaak !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Nieza Micha :
bilik nie baru dikemas !
kau x pon pecah rumah !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Fakhrur Razi berkata :
jual ? 10000000 kot..
nak beli ? huhu !

aku letak pon sbb aku da penat !
so nak tunjuk la hasil nye !

hahahhhahahak ! kelakar la !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

syeraRAWRR :
eye la !
huhu !

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

comey la bilik cam ni...sweet jer


ehhehhehe

twinkle twinkle said...

CUN laaa bilik sgt kemas :D

diana said...

kemasnye..
bagus2..
orang kata suasana bilik tu mencerminkan pemiliknye..
hehhe

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ :
sweet ke ?
hahhaahk !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

twinkle twinkle :
baru lepas kemas mmg la cun !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

diana :
eye ke ?
so yg seorg yg pengemas ke ?
aik !

Khyeeeeeeee ^^ said...

Wah , chanteqqqq simple jea . Kemas gileeee bilikk awk , bilikk sayaaa tkyah nk ckp lah . HAHA XD

shimah zaba said...

alaa brukemas bilik sikit da nak tunjuk kat blog...
geli aq org kate bilik ko kemas...hakikatnye...

wunny said...

taik lembu? haha comel jea kot. :D

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Khyeeeeeeee ^^ :
hahahak !
masi masi !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

shimah zaba :
mmg la !
ape lak hakikatnye..
bilik aku kalau sepah pon bukan sepah sgt pon..
bilik kau tu yg sepah..
hahahahahak !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

wunny :
hahahak !
sy pnggil tuala tu taik lembu !
hhuhuhu !

Zulfahmi Abidin said...

haha.nie sah baru lepas kemas.kalau tak takde maknenyer kau nk amek gambar mcm nie.^_^ nati aku buat cerite vicky kat rumah kau k.^_^

syAzAnA said...

wooooooo. bilik gua lagiiiiiiiiii 'kemas' dr lu. miahaha.

Tomato Gurl's Life said...

comel la bilik..paling cik tom suka lampu tue..cantik..pandai anak dia rembat dr ayah...heheh


p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak entry+komen :)

muhamadsufian89 said...

ala baru kemas boleh la tunjuk..haha

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Zulfahmi Abidin :
tau pon !
tpi kalau bilik aku tak kemas pon bukan sepah nak mati...
biase2 je..
vicky ?? eeeeee!

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

syAzAnA :
heee~ bgs2 !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Tomato Gurl's Life :
biase la..
lagi pon x kan la aba nak pakai lampu mcm kanak2 tu..
mne boleh !!

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

muhamadsufian89 :
biase la tu !
tu nak tunjuk penatnye saya cikgu ! hee~

Eazy Izzuddin said...

whoaaa
cantik bilik
hehe

Layans~
Selamat Ulang Tahun

HonEyBuNNy said...

kemasnya bilik dia...;-)

Cikbelog said...

kemasnye bilik.Jangan harap la bilik aku leh kemas macam ni. Bising 40 hari 40 malam baru leh kemas camni. Tu pon untuk sejam je.hahhaa

Zulfahmi Abidin said...

alah.vicky kan best.hehehhee.

pasal comment kau nie.bile ko nak buang word verification nie?? susah nk comment lah

Terkini: Microsoft Apple | Peti Mel Suara | Belajar Seks Dengan Cepat

PendekarPetai said...

ok.. kat jamban clear... haha

cHempaka dewi said...

hahaha!baru kemas bilik!!??

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Eazy Izzuddin :
cntek mcm org nye ! hahhaak !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

HonEyBuNNy :
masi masi ! ! hee~

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Cikbelog :
kalau bilik x kemas nnti mak bising la !
ape pon penat kemas bilik !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

Zulfahmi Abidin :
x best pon ! ! !

eye ke ? aku bukan tau pon nak buang mcm mane ? hahak !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

PendekarPetai :
kalau kotor..
mcm best nak melepas ! hahak !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

cHempaka dewi :
heeeee~

~farhana fabulous~ said...

bilik yg comel..first time drop here..

nas said...

alamak...kemas siot bilik ko....nie mst bangga suami ko dpt 'bini' pembersih cm ko..hahhaa


kondom-kondom yang pelik dan pelbagai perisa! (18SX)

gigi rongak said...

hahaha.. xda keja ke habis 1 bilik dgn toilet dia ambik gambar.haha..

nampak kemas je

kai azmier said...

bilek simple je tapi lawo arr..

hamzah ian said...

bilik gua lagi kecik kot.. sob2..

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

~farhana fabulous~ :
masi masi !
salam pekenalan okey !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

nas :
cakap lagi nak lebih !
sape la suami aku kn ?
huhu !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

gigi rongak :
mmg pon ! ! ! !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

kai azmier :
masi masi ! !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

hamzah ian :
sian ko !
hahahahk !
kubur lagi kecik kot !

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.