Hey ! Welcome to BSBG World

Sunday, June 5, 2011

Mak Aku Jerit-Jerit ! ! !



cak cak cak ! baru je lepas tengok ulangan ML.. sepah je aku tgk, yg len xpon.. sebab x best ! hee~ tapi bukan tu yang aku nak cite.. bukan yang tu jugak ! tapi yang nie lahhhh !

cerite bermule, aku tengok syok gi soal soalan kat bapak n adik.. pasal tumbuhan, haiwan.. contohnye : kenape ikan xde tangan ? bagaimane tumbuhan bernafas ? tumbuhan ape yg bergerak ? banyk la ! bajet macam pandai sangat la konon nye...

tibe-tibe Fahmi ( adik aku ) menjerit " Mak, ape kat baju mak tu ? lipan !!!!!!!!!!!!!! ".... ape lagi mak aku pon berdiri lepas tu lari naik tangge kejar nisa n fahmi sambil jerit ... tapi dorg pon lari sekali..sangat x gune ! Yang aku pulak, ingt kan nak buang binatang tu pakai buku, tapi disebabkan mak aku lari, aku pon lari la.. Tapi kan yang kelakar nye bapak aku yang tengah baring,sanggup berdiri , lepas tu lari ! !

last-last binatang yang dianggap lipan tu sebenarnye adalah ulat bulu.... hehehehehehe ! lepas tu satu keluarge ketawa gile2 sampai terbaring aku... Fahmi tu yang kecoh sangat ! gile punye budak... tapi yang siannye, takde sape pon nak tolong mak aku, semua nye lari selamatkan diri ! tak gune semuanye ! !  ! maafkan saya mak !

Yok tempahan header ! cuti sekolah sahaje !

5 comments:

syeRAWRR bieber said...

hak3!!!!!!!!! tak sengal pulak kannnnn!!!

diana said...

hahhaha...
yang semua lari kenapa??
bapak pun lari.??
aih!!!

mish cokat said...

lau buat ptandingan kejar kejar, gerenti menang :)

mish cokat said...

lau buat ptandingan kejar kejar, gerenti menang :)

Mr.S said...

wahahhaa.
sume penakut.
tu baru ulat bulu.
lom lipas lagi.
hehehhe :P

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.