Hey ! Welcome to BSBG World

Monday, March 5, 2012

Lesen Sebagai Hiasaan

Lesen P kereta and motor sudah berdiri tegak dari 22.2.2012.. Agak cantik la tarikh tu kan tapi sampai sekarang pengang string pon tak pernah..Time waktu nak tidur : " Esok nak bawa kereta, aku mesti cuma.. ala senang jek tekan minyak jalannnn ! " heee~ nampak berkobar-kobar setiap malam pikir nak mandu.. So waktu petang tu pergi la solat asar cepat nanti boleh try mandu.. Gile kau ! mesti la teruja 24jam.. banyak angan-angan aku.. nak beli kereta dan sebagainye, sedangankan SPM pon belum dapat lagi..

Dalam pukul 6.00petang aku da tecacak dengan seluar serta berbaju.. " Ala, cepat sangat la.. pukul 630ptg nanti la.. nak main badminton kejap " So aku ajak la adek aku si pamit tu main dengn aku.. nak harapkan daus ira semestinye kutip bola jek la kerjanye.. Aku selalu cakap dekat adek-adek aku.. LEE CHONG WEI dengan aku, aku lagi terer main badminton nie.. wah ! sungguh bajet kan.. 

Dah pukul 6.30ptg rase penat and malas nak mandu.. tak pe la esok-esok kan ade.. hee~

Sesungguhnye lesen kereta aku adalah sebagai hiasaan.. tak lupe jugak, aba tak kasi aku bawak motor sampai jalan raya besar.. yes ! -________-

2 comments:

amira faqihah said...

jeles la da ade lesen,,saya satu lesen pon xde hee-.-

3no gr33ny said...

tuan hamba ditag =)


http://3nogr33ny.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.