Hey ! Welcome to BSBG World

Thursday, September 30, 2010

Hari Raya Kat YS ! !

Baru jew balik dari sekolah lepas 2 terus lari 200 meter gi cc.. pakal jew aku mng ! ! td kat sekolah ade majlis sambutan hari raya .. semua pelajar kne pakai baju raye.. bukan best sgt pon juz dok dewan dgr cg dan dak2 pasan suare sedep nyanyi lepas 2 kul 10am belajar mcm biase.. yg poyo nye kiteowg pakai baju raye.. da mcm pejalar universiti da.. waaa ! ! tak sbr lak nak masuk universiti..hee~ 

mse tgh bljr add math kat kelas, dak2 nie semua da keco nak antar keje khusus PA yg sial 2.. adoi ! ! aku da la x bawak keje 2 sepatah haram babi golek so aku kne la antr esok.. erghh ! ! malas nyeeee ! ! eye la esok aku x sekolah cos dak2 PMR nak pkse.. sebelum aku nak bebel pnjg2 aku nak wish kat dak2 PMR :
tok dak2 PMR aku nak ucapkan god luck gilew2 tok kowg semua.. harap mse pkse nanti ley jawab nan tenang n senang okey ! ! kowg doa2 la bnyk2.. tpi lw setakat doa x usahe bek x payah kan.. so kne la usaha gilew babing ! ! lepas 2 jage kesihatan kowg semua.. eye la lw pkse seseme ? peh ! ! tak mcm serabut lak otak minda semua ! ! so ingt 2 ! ! okey ! ! god luck ! !
back 2 the stroy ! ! lepas 2 cg cakap lw tak antr sok x ley jawab paper PA SPM 2011.. peh ! ! tekencing aku dgr seh ! ! gigil badan aku mcm demam panas.. so aku kne la dtg esok ! ! ajak syera tmn kan la..lepas 2 syera ley blnje KFC ! ! hahahahahak !!!



About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.