Hey ! Welcome to BSBG World

Sunday, September 5, 2010

SS501- Kim Hyung Jun

mak dato yunos sulaiman!!! mereka sgt ensem maaa!! malam semalam aku nan shima wt bazir mase dok search pasal ss501.. npe dowg sgt ensem ae?? aku pelik.. dowg pakal pencuci mukew ape?? dowg makan ape?? sayur , ayam masak kicap , labu masak lemak o babi masak merah..hehehe.. apa2 la tpi ensem mcm aba mse mude2 la aku cakap ( eeeeuuu!! ) hehehe..aku suke lagu LOVE YA!! best ape.. suke sgt2 mcm nak makan jari kowg semua.. lw dapat jumpe dowg nak jew aku gigit tengkuk dowg lepas 2 kiss2 n lepas 2 bunuh dgn kejam ( merepek yg sgt geli )..lalala..kowg tgk la nie :



best ta!! lw best gi joget smbil pegang sepanduk..cepat!! aku suruh nieee!! jgn degil!!! lw degil masuk jail..hahahakk!!!

nie lagi 1 tayang best!! tpi aku nak bebel jap la.. klip video paling comel yg aku tgk!! gilew la..npe dowg boleh jadi mcm nie!! aku tgk pon boleh gilew.. comel nak mati sehhhh...nak jew aku tumbuk mukew dowg nie lagi yg kim hyung jun 2..comel + ensem + macho n semua nye..laki yg paling ensem lorh!!

okey tgk la nie :



comel tak!!!!!! comel nak mati kan kan kan!!!  tpi nie yg 2006 pnye.. tpi tak pew dy tetap ensem kan kan kan!!!!

SS501!!!!

Kim Hyung Jun ( aku minat yg nie )
SS501





About Me Myspace Comments

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.