Hey ! Welcome to BSBG World

Thursday, October 28, 2010

Amik Surat MC ( Ponteng )


baru je lepas mencekik ayam kepak yang kecik lagi mendaik kan.. walaupon ayam tu kurang mengunakan botok tapi rasenye tetap sampi menjilat lobang hidung atok kau.. mulut masih lagi terase minyak2 kat celak-celak gigi.. nak aku congkel takot patah gigi emas aku yang aku curi kat kedai wak kasim sederet kedai mak timah.. jangan ! ! gigi emas nie hampir mencecah 40ribu apabila di gadaikan.. nak carik mane duit macam gitu punye banyak.. keje pelacur pon belom tentu dapat merase bau duit 40ribu tau..

agak runsing memikirkan esok nak sekolah ke tak nak.. ah ! ! bukan aku amik exam pon.. baik aku duduk rumah jage cik tikus dan cik semut isap susu.. dowg memang suke susu lemak manis, sebab mereke ade menyatakan susu tersebut menpunye rase sedikit pahit apabila hendak ditelan.. tapi mase aku rase, seakan-akan rase susu yang aku penah isap semase aku hanye memakai pempes cop hello kity.. 

untuk meneruskan pejuang sekalu pelajar cemerlang sek men dato mohd yunus sulaiman yang berdedikasi serta berkarisma aku pon dengan bangga hati bersetuju untuk tidak menjenguk sekolah.. ah ! nak boring aku tengok kerusi kayu, meja kayu yang ade sedikit gigitan anai-anai, papan hitam yang hampir sebulan tak pernah digosok malah ade sedikit celetan taik kat tepi coner papan hitam tersebut.. agak menjijikkan apabila di lihat berulang kali..dan muke kawan yang hodo serta berbentuk raksase yang pernah aku lihat di kaca tb rumah jiran aku.. biase la rumah aku bukan la kaye macam rumah bapak yang keje pencacai taik babi.. tb memang la takde tapi panggung wayang insyallah tulat mule beroperasi.. tiket harge 10ribu untuk orang biase dan 10sen untuk vip..

Sial anak babi betul la.. ada hampir masuk keluar tendang aku telan ubat darah tinggi tapi still jugak air lendir kuning+hijau keluar dari hidung.. ape masalah lendir ni hah ! adakah mintak ubat kencing berdarah? mane aku nak beli.. harge sebtul ubat tu dalam-dalam 20juta paun seteling bersamaan 50sen duit malaysia.. mahal nak mampus.. beli pad kat sekolah pon 40sen tau..cekik darah gila.. aku tau la name ubat tu sepisis kegilaan hanjeng coklet.. tade aku jumpe doktor dia cakap kalau nak baik gi jumpe bomoh juling.. sial punye doktor.. kau pikir aku bodo macam bapak kau sewaktu nak lahir kan kau apa ! ! beradap sopan ketika bercakap.. budi bahasa, budaya setan.. betul tak ! ! npe semua diam ? aku 2lis salah ke ? betul kan.. bace yang kali pakai spec setebal 400 power.. dasar orang tua bute ! ! 

ija ! ! oit mak datok pelacur ! ! mak aku panggil suruh kasi makan babi jiran sebelah la pulak.. aku terpakse bla dulu untuk bancuh makan babi gred A+ .. sedep apabila di cecah bersama teh panas..





 apabila sawan babi datang tanpa di jemput menaik bas..






5 comments:

ghost said...

aku membaca dengan berhati-hati kerna takut dimaki oleh sang bidadari berdarah obor-obor..garang tapi sebenarnya lembut macam jelly...hehe

bspotgurl said...

samalah i pun, baca, focus betul betul ni

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

si biskut : hahahahhak ( ketawa mcm penjenayah )
memmang lembut pon.. pegang je hancur tau ! ? ??

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

bspotgurl : bagus la bace dgn focus..
nie msti stdy lagi berfocusan kan..

Aida Azryn said...

Fokus2~ haha!

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.