Hey ! Welcome to BSBG World

Wednesday, October 6, 2010

Otak Aku Pecah ! !


stdy stdy stdy ! ! exam exam exam ! ! kebabian tol la.. erggh ! ! aku takot tak sempat nak stdy semua nye ! ! nak mati ape ! ! da 3 ari 3 malam aku stdy jew.. bosan da aku dok tonton buku.. aku dgr mmber aku borak dowg stdy gak mlm so aku jeles la.. AKU TAK SUKE KALAH DGN SEMUA OWG ! ! AKU NAK MEMANG ! ! erghh ! ! malam nie lantak jahanam ape la.. aku nak stdy smpi abis semua bab ekonomi.. aku tak kire la ! ! aku nak 6ber 1.. aku jeles lw ade owg lebih pndai dari aku only dalam kelas 4cekal jew la.. tpi masalh nye aku pndai kew? pasan suda ! ! npe la aku tak stdy dari dulu lagi? npe baru sknk! aku nie, nak pkse baru dok carik buku ! ! wey mambang2 tanah ! ! aku harap kowg tak mct aku mlm nie okey ! ! lw mct gak kne sumpah serane nan aku.. bani la kau ! ! ox aku da nek kelutut suda ! ! erghh ! ! nak pecah ! ! ( aku gilew ).. aku nak rehat bersame kit ket jap..

10minit kemudian( eye la 2 ).. td aku walking la kat blog2 ! ! tibe ! !omg ! ! 1 blog yg paling seram kat dunia aku penah tgk! ! gengstr2 aku pon aku ley takot ! !poda ! ! tpi mmg seram ! ! mcm nak nanes aku diwt nye.. aku histiria kat cc nie tau.. jerit2 ! ! ergh ! ! aku tgk skit jew da sawan babi lw tgk bnyk insyaallah jadi gilew.. tpi seram gilew.. ox aku jadi sgt kotor tgk bnde 2 semua.. sgt bani owg yg wt blog 2 ! ! hahahahak ! ! tahniah ! ! hahahak! ! bukak la blog nie > > seramsunyi  ! !





pokodot pink brown divider Pictures, Images and Photos

5 comments:

Solihin Zubir said...

blog seramsunyi tu mmg menakotkan.. loya tekak tgok.. huhu...

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

awk laki pon takot kew ?
hahahak !!
sy pmpuan len la..huhu

Noor Cahayaaa said...

x berani bukak . haha takoot

sapik said...

hii! thanx ya! saye one of crew seramsunyi!
trima kasih la bnyk2 tolong promote2 blog kami! hehehe
kami budak baru nak blajar2 berbloging! hehehe
thanx2!

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

cahaya : sme la kite ! !
sapik : it okey ! ! ! blog awk seram ! !

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.