Hey ! Welcome to BSBG World

Thursday, December 15, 2011

Macam la bagus sangat

Memandangkan aku da lame tak update blog serta kutuk tingkah laku manusia yang kononye bajet hebad, cool, macho, bergaya, and segala maksudnya hampir membawa 1 maksud yang same.. So today i will do that ! to make some nonsense think.. Now aku nak kritik manusia yang selalu mintak publisiti murahan.. Hem ? ? bukan macam tu, tapi nak popular.. Biase la semua bende yang terjadi kat dunia nie aku memang tak puas hati.. Korang tak paham ke ? ? oke let see..

1. Kenapa Nak kutuk Diri Sendiri --->
Sebagai contoh : 
Facebook-->

*Sorry picture i macam burung hantu.. Macam bantal busuk pon ada..hodohnye
Comment-->
Joyahz Razak + Series awak kacak bergaya (like)
Lim Teh Wey + Macho terhebad.. <3 (like)
Pushumini a/p Kamatami + Saya nak kahwin dengan awak.. handsome (like)
Nur hafizah Za'ba + Diam la korang, dia pakwek aku la sengal (123456 like)
Oke.. Aku paling benci situasi macam nie.. kalau orang macam nie series, but kau kutuk lagi comel kot.. Mintak perhatian.. Kentut ! Kau nak orang puji kau cantik, lawa, bergaya, macho, hensem dan sebagainye kan.. Tak gune betul.. 

2. Kenapa Nak maki orang yang tiru entry anda ? --->
Sebagai contoh :

Blog 1 ; Tuan Blog yang ditiru
+ Amani Sameon
* Penat gile.. Dua malam I fikiran kan name blog nie.. Coolkan kan !


Blog 2 : Meniru yang berani dan bergaya
+ Rosnah Jones
* Setelah 4tahun Saya pikir baru dapat cari name blog yang hebat.. Machokan ?

Esoknye ade seekor setan datang dan infrm dekat Amani Sameon bawaha tajuk blognye suda ditiru.. Mencarut lah Amani Sameon tanpe berhenti..

Celaki punye budak.. Copycat yang bodoh.. tak sangke kau tiru tajuk blog aku.. da la entry pon kau tiru jugak<-- menambah cerita.. Aku doakan kau mati kene langgar dengan lori bawah najis babi.. memang layak pon.. muke hodoh macam beruk <-- ciptaan ALLAH pulak dikutuk..
Comment--> 
Roslan Johari + Relek la, ini semua dugaan ALLAH.. (reply)
Tika Dangut + Biar jek dia mati..  (reply)
Rosalinda + Jahat gile ! Amani Sameon, u ada cedera x ? (reply)
Amani Sameon + reply Rosalinda + I macam nak bunuh diri.. kecewa sangat..

Pelik aku.. Orang copy kau punya blog sebuk nak maki.. Marah memang la marah tapi x payah la over sampai buat entry khas untuk dia.. tak payah la nak maku kan dia.. dia pon ade perasaan.. dia pon x heran sangat dengan blog kau sebenarnye.. Kentut purple betul la.. lapar aku macam nie..

------>

Okey.. Aku rase penat tibe nak taip banyak2.. lagi pon aku lapo la.. nak makan.. nanti aku sambung part 2.. tu pon kau ade orang nak bace..harap la.. aku takde keje nak buat.. so back to blog jawabnye.. sekian.. SALAM...... =>


7 comments:

Unknown said...

macam le bagus sgt ye dak. hihik

HazHand said...

actually suke tgk blog nih..tenang ngan header yg sgt cantik!! haha

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

masi2....
tapi komen x de kene mengene pon..

Unknown said...

hahahah..
nak marah buat apa..kan??
bagus la kalau dia tiru..
tu maknanya dia kagum dengan blog kita..:p

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

diana : betul2 !

Puteri Iqa Izyan said...

bajet bagus je sume ni. ahahaha.

kalau kat facebook banyak ayat #AttentionSeeker ^_^

Anonymous said...

100% setuju dengan semua tu hehhehe...
kekadang ade owner yg sombong sgt ..sampai komen guest pon x nak blz

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.