Hey ! Welcome to BSBG World

Saturday, December 31, 2011

Penantian 2012



Memandangkan ini ialah hari STOP 2011, maka aku pun update blog.. kire blog aku nie nak sambut jugak la tahun 2012.. yahoooooooooo ! ! ! malangnye itu semua adalah lakonan.. aku tak happy sangat pon nak tahun baru because nothing benda yang aku nak buat.. duduk rumah goyang badan.. tambahkan berat badan last2 jadi gergasi .. tahniah la kan ! ! ! eyalah kan kite nie bukan sekolah lagi pon.. takde la nak shopping beg baru, kasut baru, baju baru, spender baru, coli baru macam u all tu semua.. jeles mehh saya nie.. ape pon aku tetap mahu ceriakan suasana tahun baru nie.. yaaa ! cari kerje ! cari duit ! sebab ? duit itu tidak turun dari langit.. harap maklum..

Setiap tahun mesti aku akan bebel pasal AZAM TAHUN BARU.. malang nye azam aku tetap same macam 2011.. dapat 8A 1B dalam SPM.. masuk MATRIKULASI.. eya la ! azam 2011 tidak tercapai lagi mehh ! harap impian itu akan terus terjadi.. hee~ amin ! wish me tau..

Mari cite soal kerja ? ape tu ? ? aku nie susah sikit mahu keje sebab aku tak boleh nak keje berat2 macam my dad.. mahu keje yang simple.. yang duduk dalam icon.. wah ! tapi malu la nak mintak keje.. nak cakap macam mane ? tak kan la datang tempat orang terus nak cakap " encik saya nak kerja ? ".. agak dapat x ? aku takut kene bunuh jek kan.. tak mo la macam nie.. agak2 kalau nak keje senang mesti kene pandai.. baru la dapat capaikan impian aku nak jadi seorang ushawan.. ade syarikat sendiri.. adoi ! seronoknye ! macam ade awan je kan kat kepala aku nie.. tahyul betul ! ape2 pon aku akan tunggu sinar itu datang untuk membawa semua mimpiku menjadi suatu yang realiti..bile ? akanku tunggu sehingga ke saat terakhir..



Ape-ape pon aku nak ucapkan selamat tahun 2012.. agak tahun 2012 lebih baik dari 2011.. WISH ME LUCK ! 

- LOVE FIZA-

5 comments:

Nursyairah said...

penatian satu penyiksaan. *tetiba*
yok la cari kerja. badan aku ni pon dah macam anak gergasi dah gamaknye. =='

amira faqihah said...

awat 8a? 9 la :)huhu slmt thn baru

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

syera : eye la wak !

twinkle : tengok la !

Nurfazzy said...

Selamat tahun baru...=)

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

nurfazila : u too !

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.