Hey ! Welcome to BSBG World

Monday, December 24, 2012

Oh ! Matrix


Assalamualaikum..

      Sem 2 di matrikulasi da berlalu hampir 1bulan.. Tapi macam normalnye la belajar kalah kan kilat menyambar.. Nyatanye 1bulan dah habis dalam 3 topic tapi hakikatnye hem??? adakah aku fahamkah ? itulah persoalannye.. bagaikan gile je hidup inikan.. Sem lepas Alhamdulillah dapat pointer 3.92 tapi targetnya 4 flat la saying oiii.. Takde rezeki katakan, so redo je la.. Tapi walaupon ape terjadi Sem 2 nie mesti kene dapat 4 flat.. Gile kau kalau aku cakap yang aku xnak jadi AKAUTAN.. walaupon minatnye belum sampai ke infinity tapi harapan tetap harap kan.. Tapi bukan itu yang aku nak perkatakan.. Indah khabar dari rupa.. Yaa ! makluk yang cakap sem 2 nie lagi relek adalah SALAH same sekali.. Kalau diberi pilihan jawapan Betul atau Salah.. Komfem 100kali aku akan tanda jawapan Salah tu bertubi-tubi.. Kalau aku nak listkan semua assignment, presentation,  project serta segalanye, yang pasti tak cukup dakwat pen PILOT yang dibeli dengan harga RM 3.20.. Yang menjadi persoalannye kenapa aku still ade mase untuk tengok movie setiap hari ?? gile budak nie.. Patut tak budak nie kene tembak 10kali tepat di kepala ?? Sila cakap yang aku harapkan Bidadari datang lepas tu sumpah aku jadi pandai kalah kan PM.. ekeh ekeh ekeh.. Elak bidadari tu tumbuk je muke aku yang boleh dikatakan cantik kalah miss world nie.. So yang aku harapkan adalah Bidadari garang nie ubah la perangai dia, jangan asyik duduk bebel je.. Mohon lepas nie dia belajar rajin2.. Ingatlah mak aba and your family gile.. Lagi satu aku nak cakap kuat-kuat.. Mak Aba!! IJA takde duit.. wek wek wek wek.. Penderitan seorang kanak mental koyak.. Ubah la perangai gile tu..amin.. (yok layan movie) <--  kepala hotak dia..

FizaZaba

No comments:

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.