Hey ! Welcome to BSBG World

Tuesday, December 25, 2012

Sakit Jiwe

Assalamualaikum..

   Blackout, air takde itu normal dikatekannye.. #sakitjiwe hotak nie.. So dengan ketentuan illahi aku pon mengunakan alasan tu untuk tak nak stduy sekarang nie.. Hello ! lampu takde kot.. tak kan la nak belajar dalam keadaan gelap.. are you killing me guest ! ! OMG ! #sakitjiwe.. Bayang kan malam tanpe kipas.. ?? nyamuk banyak gile ! say sorry to my sikat sebab jadi alat untuk garut semua kegatalan yang melanda dekat kaki badan.. gile sayang awak oii ! #stress

   Nie pon dikatakan stress jugak kalau Matrix berlaku kejam terhadap student dia.. Berkurung bagaikan berada dalam penjara.. Mak anak awak nak balik nie.. Terpakse la aku merelakan hidup nie dengan bertapa dekat matrix nie sampai la tahun baru cina.. semua cuti dia tak kasik balik.. Christmas and new year pengarah tak kasi balik..oke fine, I janji dengan u pengarah bile i dapat jadi pengarah nanti i kasi cuti je budak matrix nie tau.. keh keh keh ~

  Oke cukup menyampah aku bercerita kan pasal #stress aku nie.. oke kalau macam tu nak cakap pasal cinta la lepas nie.. hahaha~ gile budak nie.. tapi bak perasaan pak cik jual goreng pisang.. belum masenye nak bercinta sekarang.. hahaha~ tak pak cik kalau kite minat2 tak pe kan.. habis da super handsome sape tak minat nak tengok kan.. hahaha~ #sakitjiwe

i say : menjak da berabad tak berblog nie habuk je tinggal blog aku nie.. takde sape yang dok bace lagi.. wek wek wek

FizaZaba

 

No comments:

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.