Hey ! Welcome to BSBG World

Monday, October 3, 2011

Bebel Pasal Blog

Salam.. Sekarang blog say da tukar baju.. aku pon pelik kenapa aku nak buat blog aku jadi simple macam mne.. maybe kejap je kot.. tak lame. lepas SPM tukar la balik, jadi yang lebih comel dan menarik hati kanak tadika.. Sebenarnye aku just nak jadi blog dak lelaki yang sukekan kegelapan.. mulai hari nie blog bebelan si bidadari garang jadi blog budak laki.. so aku kene la cakap ganas2.. mencarut tanpa batasan.. wah bergaya nye aku nanti..cakap kasar2 pon takde org nak tegur... lepas tu boleh usha blog2 awek! hebatnye aku !

Eyela.. tiap kali bukak blog org lain.. mesti desgn je yang comel2 serta cute.. bosan la macam tu... aku nak blog yang smrt.. hehehehehehe ! lepas entry macam kanak2.. nmpk sgt bongok kan ! tapi kan kali nie blog aku semua x blog nak tgk.. xde shoutbox dan pelbagai function la.. dtg blog aku just tengok 2saat lepas tu tekan x dekat tepi.. sekian.. seronok sgt la... so apelagi.. bace la entry sy da komen.. nak jadi femes emospon x boleh ke ? sekali sekale je kot..

Ah ! sudah la.. macam bodoh2 je buat entry pasal tukar dsgn blog.. lantak aku la ! ah ! suke hati.. aku bebel mcm org gile kan.. tapi da aku xde idea nak bebel ape.. sory tu say la der..okey la tu je nak say2 kat korang.. bye !

3 comments:

dendelion said...

lawa jaaa design, simple ;D

Unknown said...

semat kot

lynnpipipau.blogspot.com said...

simple tapi smart blog nih. wa suka sangat bro!! haha :p

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.