Hey ! Welcome to BSBG World

Sunday, October 2, 2011

Saya Suke Lelaki Bukan Awek

Salam.. aku bosan hari nie.. enth la.. ade 1 perasaan pelik timbul tibe2.. aku tak tau la kenapa.. aku x suke perasaan bodoh nie datang.. cilake betul la.. ahhh ! geram saya tau.. okey ! sudah la makian untuk hari nie.. bek kite mulekan entry paling best tahun nie yang pernah saya buat untuk anda2 semua.. ceh ! cakap macam bagus sngt sudah.. stop ! back to the point.. semua perempuan ade cite rase mereke terhadap lelaki.. ade yang suke laki macam nie, ade yang suke laki yang macam tu.. n bla bla bla la.. tapi sekrg nie aku nak sebut satu persatu cirri2 lelaki yang aku tak gemar.. mean benci la kot..

1. Lelaki yang suke ejek perempuan.. mean carik gaduh dengan wanita la.. series aku x suke laki macam nie.. bagi aku beliau sejenis yang dasyuz.. takde kemaluan ke bang ? time aku frm3 and 4.. dak2 laki selalu ejek aku sampai la aku mengamuk.. wah ! seram kot.. kenapa tah mereke x pikir perasaan orang lain.. dia pikir orang nie kayu ke sampai nak maki2.. tapi last2 aku rapat je dengan dak laki time frm5.. tu pon sebab aku pandai kan.. hahahahak ! jujur je la anda..

2. Lelaki yang suke main kan perasaan perempuan.. mean, beliau rapat dengan seorang perempuan nie.. tiap hari mesej n bla bla bla.. kadang ade jugak ayat jiwang yang mereke pakai.. tapi beliau tidak cinta sama perempuan tersebut.. eye la kalau di ikut kan memang laki tu x salah.. tapi perempuan kan cepat jatuh cinta berbanding laki.. so jangan la kasi harapan kat perempuan.. ergh ! macam mane tah ! aku yang keling..

3. lelaki yang nak tunjuk beliau hebat, cool, jahat, macho, smart, cute, dan perhatian..  aku selalu nampak situasi macam nie kat sekolah banyak.. kat facebook pon boleh tahan jugak.. agak2 perlu ke aku terajang anda.. kadang2 care jalan pon nak cover.. opah kau la wey ! jalan macam meniti titian aku tengok.. kang aku londeh kan seluar baru hang tau.. banyak la contoh kalau nak kasi.. contoh lain.. kalau ade awek dia, mule la si laki nye nak pekik2, kononnye hebat sgt ke ? sorry la der.. x hebat pon..

Hem cukup la tu.. kalau aku tambah lagi nanti kene serang pulak.. tapi bukan semua macam tu kan.. ade yang baik, hensem, berbudi bahasa n jambu batu ais blended.. orang selalu cakap kau suke laki macam mane ae ? enth la aku pon x tau.. nafsu pon belom ade.. kalau boleh sy nak anggap laki dengan perempuan adalh same.. mean boleh di ajak berkawan.. pelik je aku nie.. ape best couple membel nie ! nanti putus rindu2.. last SPM ! ergh tidak !!!! tapi salah ke nak cintekan seseorang ? ? mean seorg lelaki.. kalau boleh nak simpan je la.. x nak la heboh2.. nanti kecoh 1 dunia.. I yang malu tau buakn u and u all semua.. eye la saje je nak buat drama korea.. nanti time masuk u jumpe lepas tu rapat2 baru kahwin.. wah ! impian di atas gunung pulak.. gedik siak aku nie.. aku yang rock boleh pulak berbual pasal LOVE !! ala ! malu la saya nanti.. elek kene smckdown je..

Ape lagi nak bebel.. hemmmmmmmm ! okey2 ! aku rasekan aku nie jenis kuat jeles mah.. kalau aku ade laki mesti susah kan nanti.. sikit2 majuk.. peh ! mampus la ! aku pulak yang geli tulis entry poyo nak meninggal macam nie.. harap mak aku tak bace.. and aku harap budak2 kelas aku just like je tanpa bace.. eye la korang kan poyo jugak.. eye la blog nie kan macam dairi untuk org lain bace.. so x jadi la dairi sgt sebab bende yang rahsia betul2 x boleh kasi tau.. u all x tau I suke sape kan ?? huhuk ! so bukan dairi la senang cite.. habis ? karangan  ke ? wah ! bebel betul blog nie kan.. sesuai sgt dengan name blog nie BEBELAN SI BIDADARI GARANG... lagi pon nie Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau .. hehehehe !

Saya harap 1 hari saya bersame awak okey !! ( gedik lagi )

4 comments:

Unknown said...

macam jugak orang suka makan nasik lemak, ada yang taknak kacang, ada yang nak smbal lebih, ada yang nak ikan bilis besaq.. cita rasa la katakan.

haha

amira faqihah said...

ahha btul tu,,bukan sekarang timenye utk bcinte

Nursyairah said...

pehhh sape sehhh! ni yang nak kene kecoh ni! walaweyyhh!!! kantoi sudah!!! hahaha
btw, no 2 tu aku setuju la sangat
dan nombo 3 tu aku macam kenal je. kah3

JaNnaH said...

suka sangat entri ni..semua tepat

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.