Hey ! Welcome to BSBG World

Tuesday, October 4, 2011

Result Trial SPM ( 5 Cekal )

Salam.. Maybe aku agak nangtok hari nie.. tak tau la kenapa.. hem ? sebab hujan kot.. eye la time hujan bende yang menakjubkan adelah tido.. peh ! enak sungguh kan.. lagi pon kalau tido petang nanti malam boleh stdy.. nie takde la tibe2 boleh tertido.. taik sungguh bukan.. Hari nie budak2 PMR start exam.. Gudluck untuk korang semua.. jangan la takot sangat sebab baru PMR bukan SPM.. betul ke ? ape2 la.. Muke aku nie nampak macam tak takot je nak exam.. tapi sebenarnye takot sangt.. kalau boleh nak terkencing je.. choiiyy !

Memandangkan aku nie budak SPM, so maknenye mesti result trial da keluar.. takde la bagus sangat dan masih terlalu boleh dipelbaiki.. banyak sangat A- ... ergh ! so chill je la.. yang penting ENGLISH aku belom dapat lagi.. cikgu aku busy lorhh.. sian same beliau..

Bahasa Melayu = 76 A-
Matematik = 93 A+
Sejarah = 52 C
Agama Islam = 74 A-
Sanis = 65 B+
Matematik Tambahan = 70 A-
Ekonomi Asas = 76 A-
Prinsip Perakaunan = 60 B

English paling bagus pon nak dapat C.. kalau B and A  adalah mustahil.. poda ! Aku pon Pelik tengok sejarah.. mane tak nye soalan yang keluar bukan main susah.. lagi pon x sempat la nak stdy.. aku lebih kan kepada Addmath n Akaun.. Sejarah tu memang la senang tapi aku tak minat.. setiap kali nak bace mate pulak mainkan peranan.. time belajar subjek lain takde pulak macam tu... ergh ! sengel betul den nie kan..

Untuk kawan2 aku yang nak amik SPM ( 5Cekal ).. gudluck okey ! aku nak jugak tengok korang berjaya.. tapi yang penting jgn lebih atas dari aku la.. hahahahahhaha ! Kalau nak suruh aku ajarkan korang jangan la nak malu sangat.. aku nie memang tak suke nak ajar orang tapi aku suke nak ajar orang yang betul bersemngt untuk belajar.. Jangan la pakai cakap je tapi main.. kalau macam tu opah den pon bolehkan..Aku bukan nak bajet yg aku nie pandai sgt but i just wanna to help u all semua.. mari kite masuk matrix ! ! syg korang ! ( gedik )............

1 comment:

Noor Cahayaaa said...

add math saya fail :( <<< HINA

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.