Hey ! Welcome to BSBG World

Friday, October 29, 2010

Lapar


cukup la perut aku memainkan lagu dangdut kegemaran sepupu nenek aku.. hampir separuh teburai isi perut slim aku ni.. kalau teburai insayallah akan keluar semua jenis makan basi serta bekulat yang sangat menyelerakan apabila digaulkan bersama milo panas.. 

seperti biase apa yang aku janjikan hari ni termakbut jugak apabila aku tidak menjenguk sekolah idaman semua pelajar tu.. lagi pon aku memng sudah menempah sebijik telur pink daripada cikgu turipah yang agak seram apabila sedang marah.. dapat la aku on9 tanpa seorg pon memekek nama manje aku iaitu mawar berduri a.k.a joyah pattinson anak sedara kpd hero twilight..

bosan pulak tunggu mak aba balik bawa nasi kerabong serta lauk kegemaran aku, dainesor masak sambal petai.. sungguh menjilat segala kotoran jika dibayangkan ke enakkan nye mencecah tahap gaban plus haram kejadah akta 200 kanun keseksaan..

sambil mengigit kuku serta korek bontut teringat pulak yang aku belom mandy di swiming pol lagi.. jam hampir menunjukkan tepat pukul 3100 bersamaan 5.96pagi.. mak dengan aba mesti da sampi coner kandang lembu depan penjualan najis anjeng.. tak tau ke coner yang mane ? ala yang tempat sepupu korang keje la.. cakap macam tu baru sebuk nak angguk kepala..

OMG ! perut semakin rancak memainkan lagi teren zaman sekarang iaitu K-pop.. sorry-menyori, u r stupid man, nobadan dan pebagai rentak tradisonal..ikutkan nafsu lelaki aku ni, nak je aku telan keropok almari, biskut laptop dan lolipop boardband.. tolong aku ! ! sape tolong nanti aku datang rumah korang bawa biawak berkaki 10ribu.. cakap wak lanun harge biawak 2 hampir mencecah lantai.. waa ! sungguh mahal harge nye seperti ingin melempang kepala wak sukorno a.k.a wak porno..sabar je la jawapan je..

ergh !  aku da la tengah lapar sampi boleh mengigil, boleh pulak pakcik kapir ni memekak dengan alat untuk memecahkan rumah.. wey ! pakcik kapir ! kowg buat rumah boleh tak mute sound tu, ke kowg tak pandai nak mute kan sound nye.. kan bende ala 2 ade dekat tepi laptop 2.. tekan la yak macam ala-ala maikropon.. kowg memekek boleh tekeluar semua taik telinge aku tau.. bising nak mati macam tengah perang dunia ke 10001ribu.. harap pakcik kapir paham masalh aku atau nak suruh aku hanta ejen2 aku untuk rogol kau ! ! takot ejen aku pon tak hinggin nak rogol kau sebab kau punye *****( ayat terlalu mulia mesti ditapis ) berkurap serta berdaki dicelah belah bawa.. bodo pnye kapir ! ! mesti kencing tak cuci.. eeeeeeee ! ! ! geli ! ! !



 aku pening pikir pasal makan ! ! aku lapo ! !





divider Pictures, Images and Photosdivider Pictures, Images and Photos

11 comments:

syeraRAWRR said...

meh sini aku suap nak! hak3

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

wek !

ⒸⒶⒽⒶⓎⒶ said...

ganasnye smpai makan dinasor :) nape tak masak je ?

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

hee~
lw masak takot temakan sekali tgn !
aik!

hiro said...

xmkn g ne.

Aisyah AR said...

baca n3 ni wat ak gelak sakan weh!! hahahhahahahah!! sempoi...

Tomato Gurl's Life said...

lapor jugak!!nak makan~

bspotgurl said...

aikk, ade ahli keluarga pattinson kat sini? ingatkan ramai cullen je..

aimi-san said...

mak aih., ayat

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

tengs komen ! !

nurezzat said...

ahaha, aku suke btul entry budak fiza nie (monolog dalam ati)

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.