Hey ! Welcome to BSBG World

Monday, October 25, 2010

Y ? Aku Mcm Nie ?

.
.

aku pon x phm dgn aku ape tah yg nak aku sedey kan sbb add math.. semalam aku eye eye ooo la stdy ekonomi.. mmg 101% aku pk sok pkse ekonomi tnpe tgk jadual.. tpi aku mmg xde jadul exam pon, kasi men bedal jew.. aku hapal la dari a - z lalalalalalalallalala ! ! mse kol 12.30tghmlm aku pon mct syera :
Aku : sok ex ea2 ke ea1?
Syera : Sok kn admath.
Aku : Add mt ae? Omg ! Aku ingt kn ea.. ergh ! !
so aku terus la gi stdy add math smpi aku tak tdw malam tau.. aku try la wt soalan yg patut.. lw aku x dpt jawab aku nanes la.. smpi dapat.. aku rase bodo sgt lw x dpt selesai kan.. aku bukan nanes pakal addmath jew aku nanes gak pasal aku ngtk, nak tdw, tpi aku kne stdy, lw x stdy nnti x dpt jwb ! !  waa ! ! poyo x aku nie.. aku mmg suke nanes bab2 cam nie.. gembeng kan.. tpi okey ape dari nanes cos pkwe.. hem ! !menyampah jew.. tol x ? ? ? ? ? ? ? mak mara gak cos x tdw tpi aku ka degil, so wt dono jew la.. dalam kol 5.30pagi aku ley lak terdw kejap n bgn kol 6.30pagi.. aku nanes gak 2 cos bgn lmbt..hahahak ! !semua nanes kan..

exam add math ! !
hem ? ? susah aku nak cakap.. ketas 1 mcm okey tpi mcm tak okey.. ketas 2 pecah seh ! ! pecah ox ! ! aku dpt jwb bape ketul jew.. aku x tau npe nan aku nie.. aku da jadi bodo kew.. aku rase add math aku gagal la.. tpi sebelom nie aku x penah gagal, siap dapat A jew.. ergh! ! sme mcm sejarah.. aku target sjrh dalam belas2 jew, tpi sebelom nie aku dapat A jew.. mybe sbb aku makin jahat kot.. aba suruh solat aku masuk bilik konon2 solat tpi sbnrnye aku baring jew lepas 2 basah kn rmbut skit.. ergh ! !! jahat nye aku.. aku insaf ! ! aku x mo wt cm 2 lagi ! ! aku nak rapat kan dri kpd ALLAH ! ! ! tpi sknk nie aku x ley solat la pulak..hem ? ? lepas abis nie aku nak berubah.. aku nak stdy betul2 lepas 2 nak solat penuh.. amin ! ! amin kan aku kawan ! ! !





pokodot pink brown divider Pictures, Images and Photos

8 comments:

syeraRAWRR said...

amin2 amin amin!!!!!!!!!!!!!! untuk aku jugak!!!!!

diana said...

amin..
lama akak tak datang sini tengok kamu..
sori ye,line tenet tak ok..meh akak nak pesan sesuatu..

bile kamu rase kamu terlalai sedikit
cepat2 kamu pejam kan mata dan bayangkan ibu dan ayah..

Bile kamu sedar kamu sudah tersilap cepat2 kami undur selangkah dari kesilapan kamu..jangan kamu teruskan perjalanan yang salah arahnye..kamu nak tahu jalan mana yang betul??
tanye ibu ayah kamu..

jumpa lagi..!:)

Nur Hafizah bte Za'ba said...

kak diana : =)

syera : ? ? ?

roxybelleiyramethyst said...

amin....kne kuat smgt sket sis....!!!~ chaiyok2....!!!~

Nur Hafizah bte Za'ba said...

roxybelleiyramethyst : tengs !!

mimiekucayang said...

sbr yer dik ;)

Nur Hafizah bte Za'ba said...

;)

shimah zaba said...

aiyoo...ape la ko nie jah..

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.