Hey ! Welcome to BSBG World

Thursday, December 30, 2010

Malaysia Akhiri Kemarau 14 Tahun


Ahhhh ! lantak la kalau banyak blogger cite pasal Piala Suzuki nie.. Aku pon nak cite pasal bende ala nie jugak ! Aku pon orang malaysia ! wek wek wek ! 


Sebelom pukul 8.00 malam lagi ade dah duduk terberak kat depan tv.. punye la tak sabar nak tengok malaysia belasah indonesia.. Mase minit petama, aku tengok pemain malaysia kurang meyerang dan pemain inodesia bertubi-tubi menghentam gawang malaysia.. Tapi pada minit berape tah, aku pon kompuis dengan kebebalan pemain berjesi nombor 2 yang suke sangat membabi bute .. ape tah masalh dia megejar bola tak tentu pasal, lepas tu menyusahkan pemain lain.. puuiii ! pakal je penjaga gol malaysia hebat ! tapi pada minit kedua aksi pemain malaysia same je.. hehe !

Aksi Khairul Fahmi di final piala suzuki memang ternyata hebat ! tabik dengan dia.. walau pon malam tadi ade pancaran laser kat dia, tapi dia okey je ! tak macam markus tu.. tau nak salah kan laser je.. puuiii !

safee sali penjaring terbanyak piala suzuki tahun nie dengan jaringan sebanyak 5 gol ! tahinah ! ! ! ! 


Walapon malaysia kalah pada final kedua dengan keputusan 2-1.. Tapi mase final petama malayisa menang dengan keputusan 3-0.. Jadi malaysia tetap memang dengan agregat 4-2.. Tahniah ! ! aku betul2 bangge dengan pemain malaysia  ! ! go go ! !










TAHNIAH UNTUK PEMAIN BOLA MALAYSIA ! ! U ALL MEMANG THE BEST LA ! !




Tengs untuk rajagopal kerana mendidik pemain malaysia dengan baik ! ! hehehe ! 




Untuk pemain indonesia.. korang pon sudah menunjukkan corak pemainan yang menarik pada aksi final kedua.. ape2 pon markus aku tetap tak suke kau ! da kalah tak payah nak buat alasan laser dan gatal.. puuuuiii ! !


Aku harap lepas ni tamat perang penyokong indonesia n malaysia.. tak perlu nak gado2 sebab bola okey ! ! kite kan negara ISLAM ! 




Malaysia Boleh ! ! !

18 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

ramai gila update pasal nih.
akak je tak..
haha

Rara Farah said...

shengal giler si marcus tuh...tasuke dye..

Nurulbadiah Lai said...

syg malaysia....best giler semalam..!!

umiawadah said...

ha ha ha...semua cite pasal bola sepak..bila yek bola jaring nak popular cam ni...kan best kalau sama cam bola sepak kan..

Zulfahmi Abidin said...

hahhahaa.sejak dah ade fan page nie.entry pasal isu semasa je kan?? hahahhaha.weh.fahmie tuh hebat kan? maybe yang name fahmie semua hebat kot.^_^

Nas said...

ramai org update pasal nie termasuk aku...sebab betul2 bangga kan?
hahahhaa...
tahniah malaysia!
aku pon xske markus gak :P

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@Puteri Iqa Izyansebab bangge sgt kot... !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@Rara Farahdia mmg sengal pon !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@Nurulbadiah Laix la best sgt sebab malaysia kalah final kedua.. kalau menang peeh !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@ummiarissabola jaring ? dia kne ade seorg yg hebat kembang kan bola jaring !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@Zulfahmi Abidineye ke ? abis jeles tgk org cite pasal bnde ala nie... adek aku pon ade name fahmi kot.. tpi puui !

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@nasbetul ! ! ! markus memang patut di benci !

Solihin Zubir said...

tahniah1 sy syg raja gopal.. sy hrp beliau pun syg sy.. ahaha.. ;-p

muhamadsufian89 said...

haha..terpengaruh jugak nak buat post pasal ni.. :)

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@Solihin Zubirrajagopal kenal pon x..

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said...

@muhamadsufian89bukan terpegaruh.. tpi terdetik je !

Unknown said...

markus tu malas mandi..
tu pasal gatal2..
kaki dia ada panau..
hahahah

wunny said...

suka suka! selama ni tak minat bola boleh tercongok depan tv. bravooo! ^^

About Me

My photo
Nur Hafizah Binti Za'ba, 21 Tahun. Aku mula berbloging dari umur aku 16 Tahun mean 2010. Kenapa ? Sebab aku suka menghayati dunia yang indah dan ianya tercemar disebabkan wujudnya KAU.